Followers

Thursday, January 21, 2010

Persoalan Biasa Tentang Perkhidmatan Bimbingan dan Kaunseling



* Adakah Perkhidmatan Bimbingan dan Kaunseling dapat membantu saya?
Ya, perkhidmatan kami bukan hanya membantu
menyelesaikan masalah. Malah kami juga membantu anda mengenali potensi diri sendiri.
* Adakah guru kaunselor saya boleh dipercayai?
Ya, guru kaunselor anda merupakan seorang
yang profesional dan berke,ahiran dalam bidang Bimbingan dan Kaunseling.
* Adakah saya akan dihukum atau didenda selepas mendedahkan perasaan saya?
Tidak, anda tidak akan dihukum atau didenda.
sebaliknya anda akan mendapat bantuan dan bimbingan daripada guru kaunselor anda.
* Adakah rahsia saya akan dibocorkan atau didedahkan kepada orang lain?
Tidak, segala maklumat adalah dirahsiakan
mengikut peraturan kaunseling.

No comments:

Post a Comment

t